0

Reklamáció és ügyfélszolgálat

Itt nyújthat be kérelmet, panaszt vagy reklamációt a GradinaMax online áruháznak.

A reklamációja sorozatszámot kap, és a lehető leghamarabb feldolgozzuk. Legfeljebb 4 napon belül feldolgozzuk kérését, és válaszolunk..

A kapcsolatfelvételi adatokban megadott telefonszámon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a probléma részleteiről tájékoztatást adjunk és a panaszt időben kezeljük.

Kérésének vagy ajánlásának mielőbbi megoldása érdekében javasoljuk, hogy helyesen töltse ki a következő mezőket:

  1. Válasszon egy témát, amely a legjobban tükrözi az adott problémát;
  2. Kérjük, adjon meg egy érvényes e-mail-címet, hogy megkapja válaszunkat;
  3. Adja meg rendelési számát;
  4. Írja le részletesen a felmerült problémát;
  5. Csatoljon képeket az eredeti címkével ellátott termékekről, amelyek bemutatják a nem megfelelő szempontokat.

A képek alapján meg fogjuk határozni a panasz megoldásának módját.

A visszajelzés leghatékonyabb módja az ügyfélszolgálat használata. Kérjük, használja ezt a szolgáltatást megfelelően, hogy a lehető leghamarabb segítséget tudjunk nyújtani, és megoldhassuk az esetleges problémákat. Köszönjük!

Adjon hozzá egy, vagy több fájlt