0

Kérdések és válaszok

Mi a minimális rendelési érték?

Minimális rendelési érték – 12200 Ft (beleértve a szállítási költséget is)

Hogyan adhatok le egy rendelést?

A rendelés leadásának 3 módja van:

  • Telefonos rendelés – +36 21 200 1244 (alapdíjas);
  • Rendelési űrlap elküldése postai úton;
  • Rendelés leadása online.

További információ a "GradinaMax" online áruházban történő megrendelésről itt

Milyen helyekre történik szállítás?

Üzletünkben a futárcégen keresztül Magyarország egész területére kiszállítható ültetési anyagokat árulunk (szállítási részletek).

Honnan jönnek a termékek?

A „GradinaMax” cég Nagyváradon, Bihar megyében található. Székhely és iroda: 410017, Nagyvárad, Moliere utca 42.

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ha kapcsolatba szeretne lépni ügyintézőinkkel, válassza ki az Ön számára legkényelmesebb módszert: küldjön e-mailt az office@gradinamax.hu címre.

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

A rendelés kiegyenlíthető: utánvéttel, a csomag átvételekor a megrendelt termékekkel. Online, bankkártyával. Itt talál további részleteket a szállításról, fizetésről.

Hány évesek a palánták és a növények?

A palánták és csemeték kora: 1,5-2 év.

Hogyan van csomagolva a gyökérrendszer?

A palántákat a «Dísznövények», «Kert- és egészségpalánták», «Évelők» kategóriákból9x9 cm-es cserépben szállítjuk.
Az ültetési anyagot vegetatív állapotban szállítjuk – csak át kell vennie és ültesse át a cserépből egy állandó helyre. A rózsadugványok, cserjék és gyümölcsfák, valamint eper gyökérrendszerét ásványi anyagokkal és hidrogéllel dúsított nedves tőzegszubsztrátumba csomagoljuk. Ez a szubsztrát egy hónapig biztosítja a szükséges tápanyagokat. A termékek minőségével és csomagolásával kapcsolatos további információk itt találhatók.

Mi az a promóciós kód, és hogyan lehet hozzájutni?

Promóciós kód – ezek betűkből és/vagy számokból álló kombinációk, és egy adott promócióra vonatkoznak az online áruházban. Ha az online rendelés leadása előtt megadja a promóciós kódot, az akciónak megfelelő kedvezményben részesül. A promóciós kódok kiadása egyedileg történik – ezeket a kódokat bizonyos ünnepekre, törzsvásárlóknak vagy bizonyos akciókra adjuk ki. Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le az ajánlatokról és a promóciós kódokról.

Van-e jótállási idő az ültetési anyagra?

Igen, az ültetési anyagra 90 napos garanciát vállalunk. A „GradinaMax” webáruház által nyújtott garanciákról itt talál további információt.

Hogyan módosíthatok egy regisztrált rendelést?

Ahhoz, hogy módosítsa rendelését, fel kell vennie velünk a kapcsolatot: írjon nekünk az online chaten keresztül; lépjen kapcsolatba velünk telefonon: +36 21 200 1244 (alapdíjas). Küldjön e-mailt a következő címre: office@gradinamax.hu. Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal: https://gradinamax.hu/support

Mi az a „Saját fiók”?

Saját fiók – Ez az Ön személyes tere az online áruházban, ahol hasznos információkat tárolnak. A „Fiókom” menüpontban: nyomon követheti rendeléseinek előzményeit és állapotát. Bónuszpontok ellenőrzése, felhalmozott mennyiség és érvényességük. Hozzáadhat termékeket a „Saját kertem”-hez, hogy összehasonlíthassa tulajdonságaikat, vagy később megrendelhesse. Az „Akciós termékek” szakaszban a kertészkedéssel kapcsolatos termékeket is felveheti, és ezeket kéznél tarthatja, amikor információra van szüksége. Válassza ki a hírlevélben megkapni kívánt információkat.

Hogyan állíthatom vissza a fiókom jelszavát?
  1. A bejelentkezési ablakban kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?“ gombra a jelszóbeviteli mező alatt.
  2. A megnyíló ablakban adja meg az ügyfélfiók létrehozásához használt e-mail-címet.
Mi az a „Saját kertem”?

Az én kertem egy virtuális lista, ahol felveheti kedvenc termékeit, amelyeket vásárolni szeretne, de amelyek jelenleg nincsenek raktáron. A „Saját kertem” opció ebben az esetben nagyon hasznos.

Mennyi a futárszolgálat szállítási díja?

A futárszolgálaton keresztüli szállítási díj online rendelés esetén 2200 Ft, és a visszaküldés költsége szintén 2200 Ft. Ez a díj fix és nem függ a csomagok számától, súlyától és a szállítási cím távolságától.

Hány nap a szállítás?

A futárszolgálat szállítási ideje a csomag feladásától számított 1–2 munkanap.