Mindent megteszünk annak érdekében, hogy elégedettek legyenek az online áruházunkból vásárolt termékekkel. Éppen ezért csak életképes termékeket szállítunk, amelyeket csomagolás és szállítás előtt kétszer ellenőriznek. A megrendelt és a kapott termék között is lehetnek eltérések. Ezek a helyzetek emberi mulasztásból adódhatnak, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizze a leszállított termékeket. A Gradinamax nyomatékosan javasolja a csomag(ok) kicsomagolását és az élő ültetési anyag azonnali hidratálását a futárral történő kézbesítés után. Az ültetési anyag életben tartásának feltételei a rendelés beérkezése és az ültetés pillanata közötti időszakban közvetlenül befolyásolják a megrendelt termék/termékek vegetációba kerülését/optimális fejlődését. Ezért a vásárló köteles írásban vagy telefonon bejelenteni a megrendelés tárgyát képező termékek nem megfelelő mennyiségi vagy minőségi vonatkozásait a csomag/csomagok átvételétől számított legfeljebb 72 órán belül. A határidőt túllépő követelések alaptalannak minősülnek. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelt termékek élő növények, amelyek szállítás közben kisebb sérüléseket szenvedhetnek, és ha nem az utasításoknak megfelelően ültetik el, elhalhatnak. Ha a fenti problémák bármelyikét tapasztalja, használja a biztosított garanciát.
Ha Önnek bármilyen problémája van a vásárolt élő ültetési anyaggal, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot 90 napon belül a termékek cseréje érdekében. A határidő után hozzánk benyújtott értesítéseket nem vesszük figyelembe.
A panaszra adott válaszadási és elbírálási határidő maximum 4 nap. Ez idő alatt panaszát kivizsgáljuk, és döntést hozunk a hivatkozott termékek cseréjéről.
A termékek cseréje esetén a szállítást mi biztosítjuk. Az élő szaporítóanyagot szállítási díj fizetése nélkül kapja meg az eredeti címkével és a kapott számla másolatával. Szakembereink elemzik a beküldött képeket, és ha az ültetési anyag minősége valóban nem megfelelő, akkor nem kell visszaküldeni a termékeket! Ha szakembereink a képek áttekintése után úgy találják, hogy a termékek életképesek, de Ön mégsem szeretné kiültetni őket, akkor cserére vagy visszatérítésre szükséges azokat visszaküldeni, pontosan abban az állapotban, ahogyan megkapták.
Panaszát akkor rendezzük, ha:
Rendelés leadása előtt érdeklődjön a funkciókról és a vásárolni kívánt termék követelményeiről.
Ha szeretné visszakapni a termékek értékét, a nem megfelelő ültetőanyagot pontosan abban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan azt átvette, futárszolgálaton keresztül, a számla másolatával, legfeljebb 14 napon belül átvétele után, a termékek visszaküldésének költsége (futárral) pedig a vásárlót terheli. A 14 nap letelte után, de legkésőbb 90 napon belül a fentieken kívül jelentést kell csatolni, amely a következő információkat tartalmazza:
A kézhezvételekor raktárunkban felmérjük az ültetési anyag állapotát. Ha ez valóban nem kielégítő, úgy a visszatérítési döntést követő 14 munkanapon belül a termékek értékét postai utalvánnyal a címre vagy számlára visszatérítjük a vásárlónak. A magok és hagymák csírázására nem vonatkozik garancia!
A garancia nem érvényes, ha bejelentett problémák kártevők vagy kedvezőtlen időjárási körülmények miatt alakúlnak ki (fagy, jégeső, aszály, árvíz stb.), ha a szaporítóanyagot a szükségestől eltérő környezeti körülmények között tárolják /ültetik/ gondozzák.
+36 21 200 1244 (alapdíjas)
office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.
Jelentkezzen be egy közösségi hálózati fiókkal
Nincs fiókja? Nagyon egyszerűen létrehozhat egyet!
Új fiókJelentkezzen be egy közösségi hálózati fiókkal
Van már saját fiókja? Itt léphet be a fiókjába
Csak a feliratkozott ügyfelek számára:
1. Hasznos tanácsok kertészeknek
2. Akciók és kedvezmények az előfizetőknek