Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön elégedett legyen a webáruházunkból vásárolt termékekkel. Éppen ezért csak életképes termékeket szállítunk, amelyeket csomagolás és szállítás előtt kétszer ellenőriznek. A megrendelt és a kapott termék között eltérések is előfordulhatnak. Ezek a helyzetek emberi mulasztásból adódhatnak, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizze a kiszállított termékeket. A Gradinamax nyomatékosan javasolja a csomag(ok) kibontását és az élő ültetési anyag azonnali hidratálását a futárral történő kézbesítést követően. Az ültetési anyag életben tartásának feltételei a rendelés átvétele és az ültetés pillanata közötti időszakban közvetlenül befolyásolják a megrendelt termék/termékek vegetációba kerülését/optimális fejlődését. Éppen ezért a vásárló köteles írásban, kizárólag a Reklamáció és ügyfélszolgálat rovatnál bejelenteni a megrendelés tárgyát képező termékek nem megfelelő mennyiségi vagy minőségi vonatkozásait a csomag/csomagok átvételétől számított legfeljebb 72 órán belül. A határidőt túllépő követelések alaptalannak minősülnek. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelt termékek élő növények, amelyek szállítás közben kisebb sérüléseket szenvedhetnek, és ha nem megfelelően ültetik el, elpusztulhatnak. Ha a fenti problémák bármelyikét tapasztalja, használja a biztosított garanciát.
Ha problémába ütközik a vásárolt élő ültetési anyaggal kapcsolatban, kérjük, legkésőbb 90 napon belül lépjen kapcsolatba velünk a Panaszkezelési ügyfélszolgálaton keresztül. A jelen időtartam lejárta után vagy a fent említettől eltérő platformon (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, TikTok, Pinterest) benyújtott értesítéseket nem vesszük figyelembe.
A panaszra adott válaszadási és elbírálási határidő maximum 4 nap. Ez idő alatt panaszát kivizsgáljuk, és döntést hozunk a hivatkozott termékek cseréjéről.
Termékcsere esetén a szállítást mi biztosítjuk. Az élő ültetési anyagot szállítási díj fizetése nélkül kapja meg.
Ne feledje, hogy a reklamált termékek cseréjéhez első körben elegendő, ha elküldi részünkre azokat a képeket, amelyeken látható a bejelentett nem megfelelőség, az eredeti címkével és a kapott számla másolatával. Szakembereink elemzik a benyújtott fotókat, és ha valóban nem megfelelő az ültetési anyag minősége, akkor nem szükséges visszaküldeni a termékeket! Ha a fotók áttekintése után szakembereink úgy találják, hogy a termékek életképesek, de Ön mégsem szeretné elültetni, akkor cserére vagy visszatérítésre szükséges azokat visszaküldeni, pontosan abban az állapotban, ahogyan átvette.
Panaszát akkor rendezzük, ha:
Megrendelés előtt tájékozódjon a megvásárolni kívánt termék jellemzőiről és követelményeiről.
Ha szeretné visszakapni a termékek értékét, a nem megfelelő ültetőanyagot pontosan abban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan azt átvette, futárszolgálaton keresztül, a számla másolatával, legfeljebb 14 napon belül az átvételt követően, a termékek visszaküldésének költsége (futárral) pedig a vásárlót terheli. A 14 nap letelte után, de legkésőbb 90 napon belül a fentieken kívül jelentést kell csatolni, amely a következő információkat tartalmazza:
A termékek raktárunkba történő átvételekor felmérjük az ültetési anyag állapotát. Ha ez valóban nem kielégítő, úgy a visszatérítési döntést követő 14 munkanapon belül a termékek értékét a megadott bankszámlára visszatérítjük a vásárlónak.
A magok és hagymák csírázására nem vonatkozik garancia!
A garancia nem érvényes, ha a vásárló nem tudja igazolni a vásárlást. Vásárlóink garancia jogosultságukat a cégünk által kibocsájtott eredeti nyomtatott számlával kell igazolják, melyet a megrendelt termékekkel együtt a csomagban/csomagokban küldünk.
Garanciánk nem érvényes szélsőséges időjárás okozta növénykárok (fagykár, belvíz, árvíz, jégverés, aszály, szélvihar), a telepített növények elégtelen öntözése, betegségek, kártevők következtében történő pusztulása, talaj minőségi problémája esetén.
Szintén nem érvényes a garancia, ha az ültetési és gondozási utasításokat nem tartották be, vagy az ültetési anyagot az előírttól eltérő környezeti körülmények között tartják/ültetik/ápolják.
+36 21 200 1244 (alapdíjas)
office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.