+36 21 200 1244 (alapdíjas telefonszám);
Munkanapok – 08:00 – 18:00,
Ez egy alapdíjas telefonszám, amelyen ügyintézőink segítenek a telefonos rendelés leadásában.
Reklamáció és ügyfélszolgálat
A Reklamáció és ügyfélszolgálat az egyetlen, amelyen keresztül lehet panaszt benyújtani. Gondosan töltse ki az űrlapot, csatolja a kért fotókat és adja meg a rendelési számot.
office@gradinamax.hu – Felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy visszajelzést, küldjön, valamint információkat kérjen a termékekről, a fizetési módokról, a termékszállításról stb. Kollégáink 48 órán belül válaszolnak Önnek.
A közösségi oldalakon (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, TikTok, Pinterest) a speciális tartalmak mellett ajánlásokkal és tanácsokkal, akciók és versenyek bejelentésével, új cikkek és kapcsolódó témák bemutatásával kínálunk tájékoztatást a termékekről és azok elérhetőségről, vagy fizetési módok és szállítási lehetőségekről.
A kívánt információk megszerzésének leggyorsabb és legkényelmesebb módja az online csevegés. Az operátor valós időben válaszol azokra a kérdésekre és kérésekre, amelyek nem tartoznak a Reklamáció és ügyfélszolgálati osztály felelősségi körébe.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a bejelentéseket és panaszokat közösségi hálózatokon vagy platformokon keresztül nem lehet megoldani, kizárólag csak a következőn: Reklamáció és ügyfélszolgálat
+36 21 200 1244 (alapdíjas)
office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.