0

Kapcsolat

Telefonos rendelések

+36 21 200 1244 (alapdíjas telefonszám);

Munkanapok – 08:00 – 18:00,
Ez egy alapdíjas telefonszám, amelyen ügyintézőink segítenek a telefonos rendelés leadásában.

Reklamáció és ügyfélszolgálat

Reklamáció és ügyfélszolgálat
A Reklamáció és ügyfélszolgálat az egyetlen, amelyen keresztül lehet panaszt benyújtani. Gondosan töltse ki az űrlapot, csatolja a kért fotókat és adja meg a rendelési számot.

E-mail

office@gradinamax.hu – Felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy visszajelzést, küldjön, valamint információkat kérjen a termékekről, a fizetési módokról, a termékszállításról stb. Kollégáink 48 órán belül válaszolnak Önnek.

Közöségi hálózatok és online chat

A közösségi oldalakon (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, TikTok, Pinterest) a speciális tartalmak mellett ajánlásokkal és tanácsokkal, akciók és versenyek bejelentésével, új cikkek és kapcsolódó témák bemutatásával kínálunk tájékoztatást a termékekről és azok elérhetőségről, vagy fizetési módok és szállítási lehetőségekről.

A kívánt információk megszerzésének leggyorsabb és legkényelmesebb módja az online csevegés. Az operátor valós időben válaszol azokra a kérdésekre és kérésekre, amelyek nem tartoznak a Reklamáció és ügyfélszolgálati osztály felelősségi körébe.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a bejelentéseket és panaszokat közösségi hálózatokon vagy platformokon keresztül nem lehet megoldani, kizárólag csak a következőn: Reklamáció és ügyfélszolgálat


További információt szeretne?

Ügyfélszolgálat

+36 21 200 1244 (alapdíjas)

Ügyfélszolgálat és panaszok

office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.

mc visa dpd