+36 21 200 1244 (alapdíjas telefonszám);
Munkanapok – 08:00 – 18:00,
Ez egy alapdíjas telefonszám, amelyen ügyintézőink segítenek a telefonos rendelés leadásában.
Reklamáció és ügyfélszolgálat
A támogatási és panaszkezelési szolgáltatás használható panasz benyújtására. Gondosan töltse ki az űrlapot, csatolja a kívánt képeket és adja meg a rendelési számot.
office@gradinamax.hu – Felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy visszajelzést, küldjön, valamint információkat kérjen a termékekről, a fizetési módokról, a termékszállításról stb. Kollégáink 48 órán belül válaszolnak Önnek.
A kívánt információk megszerzésének leggyorsabb és legkényelmesebb módja az online csevegés. Lépjen kapcsolatba velünk, és ügyintézőink valós időben válaszolnak Önnek.
+36 21 200 1244 (alapdíjas)
office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.
Jelentkezzen be egy közösségi hálózati fiókkal
Nincs fiókja? Nagyon egyszerűen létrehozhat egyet!
Új fiókJelentkezzen be egy közösségi hálózati fiókkal
Van már saját fiókja? Itt léphet be a fiókjába
Csak a feliratkozott ügyfelek számára:
1. Hasznos tanácsok kertészeknek
2. Akciók és kedvezmények az előfizetőknek