A GradinaMax online áruház & nbsp; non-stop rendeléseket fogad. A rendelések feldolgozása 8:00 és 18:00 óra között történik. A termékek becsomagolása és kiszállítása a „Termék szállítási ideje” táblázatban meghatározott időszakon belül történik.
A tavaszi készlet termékek rendeléseinek kiszállítása március 1. és június 30. között történik.
Az őszi kínálatból származó rendelések kiszállítása szeptember 1. és november 30. között történik.
A rendelések feldolgozása 8:00 és 18:00 között történik. A magvakat, gomba micéliumot és hasonló termékeket a rendelés leadását követő napon szállítjuk.
Nem kell heteket vagy hónapokat várnia a megrendelésekre, mivel egyesítjük és egyszerre küldjük el az összes megrendelését az ültetési szezon előtt és közben!
Terméktípus |
Szállítási idő |
Magok, gomba micélium |
Egész évben |
Eper stolonok |
Márciustól novemberig |
"Kert és egészség" Gyümölcscserjék és palánták |
Márciustól májusig; Szeptembertől novemberig; |
Rózsadugványok |
Márciustól májusig; Szeptembertől novemberig; |
Évelő virágok |
Márciustól novemberig; |
Dísznövények |
Márciustól novemberig; |
Tűlevelűek |
Márciustól novemberig; |
Őszi virághagymák |
Szeptembertől novemberig |
Tavaszi virághagymák |
Márciustól májusig |
Burgonyamag |
Márciustól májusig |
A termékek kiszállításánál és csomagolásánál a következő szempontokat vesszük figyelembe - az időjárási viszonyokat és a vásárló kívánságait a szállítás dátumával kapcsolatban.
Minimális rendelési érték - 100 lej (szállítási díjjal együtt)
Telefonos rendelés leadható a 0359 801 300-as telefonszámon, hétköznap 8-18 óra között. A megrendelés leadásához az alábbi adatokat kell megadnia üzemeltetőinknek:
A csomag futárcéghez történő eljuttatása után SMS-ben értesítjük a rendelés kiszállításáról. A kézbesítés napján üzenetet kap a futárcégtől melyben tájékoztatja a szállítás idejéről és a kézbesítésre kijelölt ügynök telefonszámáról.
Keresse meg a keresett terméket a keresősávban.
"Kattintson a "Termékkatalógus" elemre, és lépjen a kívánt termékkategóriához"
"Használja a bal oldali szűrőket a keresési feltételek szűkítéséhez."
Rendelje meg a kívánt terméket a "Kosárba helyezés" gombra kattintva.
Következő lépés – fejezze be a rendelést (kattintson a RENDELÉS VÉGE gombra), vagy folytassa a vásárlást (kattintson a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra).
Miután kiválasztotta az összes szükséges terméket, és szeretné befejezni megrendelését, lépjen a kosárba (kattintson a kosár ikonra és a termékek mennyiségére).
Ellenőrizze a bevásárlólistát, és használja a + és - szimbólumokat, ha módosítani szeretné a kosárban lévő termékek mennyiségét.
Írja be a promóciós kódot (ha van) a megfelelő mezőbe, majd nyomja meg a zöld gombot, és a megrendelt termékek értéke újraszámításra kerül.
Kattintson a - KÖVETKEZŐ LÉPÉS gombra, és töltse ki a megrendelőlapot az elérhetőségekkel és a szállítással. Válassza ki a fizetési módot (visszatérítés vagy bankkártya), és ne felejtse el elfogadni a GrădinaMax feltételeit és adatvédelmi szabályzatát.
Csak kattintson a MEGRENDELÉS KÜLDÉSE gombra.
Ha a hitelkártyás fizetést választja, a rendszer átirányítja a biztonságos online fizetési oldalra, ahol biztonságosan tud majd hitelkártyával fizetni.
A rendelés leadását követően a regisztrációról visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címen a megadott számmal és a termékekkel együtt.
Ha további segítségre van szüksége a rendelés leadásával kapcsolatban, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk telefonon vagy chaten. Már nagyon várom a vásárlást!
A "Saját kertem" egy kívánságlista, ahová felveheti a kívánt termékeket, de még nem döntötte el, hogy megvásárolja őket.
A "Saját kertem" segít Önnek, ha terméket választott, de:
Adja hozzá a kívánt elemeket a "Saját kertem" részhez, és ha készen áll a rendelés leadására, nem kell újra keresnie. Minden kéznél van!
A „Kedvencek” részben bármilyen terméket felvehet, amelyik tetszik, és később szeretne többet megtudni róla.
A kiválasztott elemek megjelennek a fiókjában.
Az oldalon való regisztrációt követően egy virtuális ügyfélfiók ("Saját fiók") előnyére válik, ahol személyes adatait, & nbsp; rendelési előzményeit és egyéb hasznos információkat tárolunk az Ön számára. Lehetősége lesz:
Az űrlap kitöltése után a szükséges adatokkal aktiválni kell ügyfélfiókját. Az e-mail címre egy üzenetet fog kapni, amelyben egy fiókaktiváló linket talál. Nyissa meg ezt a linket, és használja ki a regisztrált ügyfeleknek kínált előnyöket.
A regisztrációs folyamat csak egyszer történik meg. Ha valamelyik adatot rosszul töltötte ki, azt ügyfélfiókja „Személyes adatok” részében javíthatja.
Kifejezetten ügyfeleink számára fejlesztettünk ki egy státuszrendszert, amely a regisztráció, a csomagolás, a szállítás és a kézbesítés során a megrendelésekhez van hozzárendelve. Ellenőrizheti ezeket az állapotokat, és e-mail- és SMS-értesítéseket kaphat.
Új – Megrendelésének befejezése után e-mail címére értesítést kap a rendelés regisztrációjáról. Ha nem kapja meg ezt az üzenetet, az azt jelenti, hogy helytelenül adta meg az e-mail címét, vagy a megrendelését nem fogadták el.
Csomagolás – A rendelést a raktárba szállították csomagolásra.
Szállítva – A megrendelt termékek csomagja kézbesítésre megérkezett a futárcéghez. Amint megrendelése megkapta ezt az állapotot, e-mailben és SMS-ben értesítjük a megrendelés kiszállításáról.
Kézbesítve – A termékeket kiszállítottuk, és a rendelés értékét kifizették.
Törölve - A megrendelés törölhető, ha nem adta meg a szállítási adatokat, a rendelést nem erősítették meg, vagy az ügyfél lemondta azt. Miután a megrendelés „Törölt” állapotba kerül, üzemeltetőink felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendelés állapotának tisztázása érdekében. Ha az állapotot hibásan adtuk meg, újraaktiváljuk a megrendelést, és elküldjük az Ön által megadott címre.
A termékeknek a megadott címre történő elküldésekor SMS-ben értesül a szállítás állapotáról. SMS-értesítéseket kap, amikor:
A futárcégtől kapott üzenetben megkapja a kézbesítésre kijelölt ügynök telefonszámát, és felveheti vele a kapcsolatot a szállítás részleteinek egyeztetése érdekében.
+36 21 200 1244 (alapdíjas)
office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.