0

Hogyan tud rendelést leadni

A GradinaMax online áruház & nbsp; non-stop rendeléseket fogad. A rendelések feldolgozása 8:00 és 18:00 óra között történik. A termékek becsomagolása és kiszállítása a „Termék szállítási ideje” táblázatban meghatározott időszakon belül történik.

Az ültetési anyag időzítése

A tavaszi készlet termékek rendeléseinek kiszállítása március 1. és június 30. között történik.

Az őszi kínálatból származó rendelések kiszállítása szeptember 1. és november 30. között történik.

A rendelések feldolgozása 8:00 és 18:00 között történik. A magvakat, gomba micéliumot és hasonló termékeket a rendelés leadását követő napon szállítjuk.

Nem kell heteket vagy hónapokat várnia a megrendelésekre, mivel egyesítjük és egyszerre küldjük el az összes megrendelését az ültetési szezon előtt és közben!

Terméktípus

Szállítási idő

  Magok, gomba micélium

Egész évben

 Eper stolonok

Márciustól novemberig

  "Kert és egészség" Gyümölcscserjék és palánták

Márciustól májusig;

Szeptembertől novemberig;

  Rózsadugványok

Márciustól májusig;

Szeptembertől novemberig;

  Évelő virágok

Márciustól novemberig;

  Dísznövények

Márciustól novemberig;

  Tűlevelűek

Márciustól novemberig;

  Őszi virághagymák

Szeptembertől novemberig

  Tavaszi virághagymák

Márciustól májusig

  Burgonyamag

Márciustól májusig

A termékek kiszállításánál és csomagolásánál a következő szempontokat vesszük figyelembe - az időjárási viszonyokat és a vásárló kívánságait a szállítás dátumával kapcsolatban.

Minimális rendelési érték - 100 lej (szállítási díjjal együtt)

Megrendelések leadása

  1. Rendelés telefonon - 0359 801 300 (normál díjas);
  2. Adja le rendelését online.

Telefonos megrendelés

Telefonos rendelés leadható a 0359 801 300-as telefonszámon, hétköznap 8-18 óra között. A megrendelés leadásához az alábbi adatokat kell megadnia üzemeltetőinknek:

  1. Személyes adatok - név, szállítási cím, telefonszám (mobil).
  2. A megvásárolni kívánt termékek – cikkkód vagy pontos terméknév.
  3. További szállítási adatok.

A csomag futárcéghez történő eljuttatása után SMS-ben értesítjük a rendelés kiszállításáról. A kézbesítés napján üzenetet kap a futárcégtől melyben tájékoztatja a szállítás idejéről és a kézbesítésre kijelölt ügynök telefonszámáról.

MEGRENDELÉS LEADÁSA

Keresse meg a keresett terméket a keresősávban.

4.png

"Kattintson a "Termékkatalógus" elemre, és lépjen a kívánt termékkategóriához"

4.png

"Használja a bal oldali szűrőket a keresési feltételek szűkítéséhez."

4.png

Rendelje meg a kívánt terméket a "Kosárba helyezés" gombra kattintva.

4.png

Következő lépés – fejezze be a rendelést (kattintson a RENDELÉS VÉGE gombra), vagy folytassa a vásárlást (kattintson a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra).

4.png

Miután kiválasztotta az összes szükséges terméket, és szeretné befejezni megrendelését, lépjen a kosárba (kattintson a kosár ikonra és a termékek mennyiségére).

4.png

Ellenőrizze a bevásárlólistát, és használja a + és - szimbólumokat, ha módosítani szeretné a kosárban lévő termékek mennyiségét.

4.png

Írja be a promóciós kódot (ha van) a megfelelő mezőbe, majd nyomja meg a zöld gombot, és a megrendelt termékek értéke újraszámításra kerül.

4.png

Kattintson a - KÖVETKEZŐ LÉPÉS gombra, és töltse ki a megrendelőlapot az elérhetőségekkel és a szállítással. Válassza ki a fizetési módot (visszatérítés vagy bankkártya), és ne felejtse el elfogadni a GrădinaMax feltételeit és adatvédelmi szabályzatát.

4.png

Csak kattintson a MEGRENDELÉS KÜLDÉSE gombra.

4.png

Ha a hitelkártyás fizetést választja, a rendszer átirányítja a biztonságos online fizetési oldalra, ahol biztonságosan tud majd hitelkártyával fizetni.

A rendelés leadását követően a regisztrációról visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címen a megadott számmal és a termékekkel együtt.

Ha további segítségre van szüksége a rendelés leadásával kapcsolatban, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk telefonon vagy chaten. Már nagyon várom a vásárlást!

A "Saját kertem" egy kívánságlista, ahová felveheti a kívánt termékeket, de még nem döntötte el, hogy megvásárolja őket.

4.png

A "Saját kertem" segít Önnek, ha terméket választott, de:

  1. Nem biztos a vásárlási döntésében;
  2. Ez nem a legjobb ültetési idő;
  3. Nincs raktáron;
  4. Kérjük, nézzen vissza később.

    4.png

    4.png

    Adja hozzá a kívánt elemeket a "Saját kertem" részhez, és ha készen áll a rendelés leadására, nem kell újra keresnie. Minden kéznél van!

    A „Kedvencek” részben bármilyen terméket felvehet, amelyik tetszik, és később szeretne többet megtudni róla.

    4.png

    4.png

    4.png

    A kiválasztott elemek megjelennek a fiókjában.

    4.png

Hozzon létre egy ügyfélfiókot

Az oldalon való regisztrációt követően egy virtuális ügyfélfiók ("Saját fiók") előnyére válik, ahol személyes adatait, & nbsp; rendelési előzményeit és egyéb hasznos információkat tárolunk az Ön számára. Lehetősége lesz:

  1. Egy aktív rendelés állapotának nyomon követése.
  2. Tekintse meg a webhelyen leadott rendelési előzményeket.
  3. Ellenőrizze a bónuszpontok számát és érvényességét.

Az űrlap kitöltése után a szükséges adatokkal aktiválni kell ügyfélfiókját. Az e-mail címre egy üzenetet fog kapni, amelyben egy fiókaktiváló linket talál. Nyissa meg ezt a linket, és használja ki a regisztrált ügyfeleknek kínált előnyöket.

A regisztrációs folyamat csak egyszer történik meg. Ha valamelyik adatot rosszul töltötte ki, azt ügyfélfiókja „Személyes adatok” részében javíthatja.

Megrendelés állapotáról szóló értesítések

Kifejezetten ügyfeleink számára fejlesztettünk ki egy státuszrendszert, amely a regisztráció, a csomagolás, a szállítás és a kézbesítés során a megrendelésekhez van hozzárendelve. Ellenőrizheti ezeket az állapotokat, és e-mail- és SMS-értesítéseket kaphat.

Új – Megrendelésének befejezése után e-mail címére értesítést kap a rendelés regisztrációjáról. Ha nem kapja meg ezt az üzenetet, az azt jelenti, hogy helytelenül adta meg az e-mail címét, vagy a megrendelését nem fogadták el.

Csomagolás – A rendelést a raktárba szállították csomagolásra.

Szállítva – A megrendelt termékek csomagja kézbesítésre megérkezett a futárcéghez. Amint megrendelése megkapta ezt az állapotot, e-mailben és SMS-ben értesítjük a megrendelés kiszállításáról.

Kézbesítve – A termékeket kiszállítottuk, és a rendelés értékét kifizették.

Törölve - A megrendelés törölhető, ha nem adta meg a szállítási adatokat, a rendelést nem erősítették meg, vagy az ügyfél lemondta azt. Miután a megrendelés „Törölt” állapotba kerül, üzemeltetőink felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendelés állapotának tisztázása érdekében. Ha az állapotot hibásan adtuk meg, újraaktiváljuk a megrendelést, és elküldjük az Ön által megadott címre.

A termékeknek a megadott címre történő elküldésekor SMS-ben értesül a szállítás állapotáról. SMS-értesítéseket kap, amikor:

  • A csomagot a megrendelt termékekkel együtt szállítjuk a futárcégnek;
  • A csomag a futárcég ügynöke birtokában van, aki kiszállítja Önnek a megrendelést.

A futárcégtől kapott üzenetben megkapja a kézbesítésre kijelölt ügynök telefonszámát, és felveheti vele a kapcsolatot a szállítás részleteinek egyeztetése érdekében.


További információt szeretne?

Ügyfélszolgálat

+36 21 200 1244 (alapdíjas)

Ügyfélszolgálat és panaszok

office@gradinamax.hu – Ezen az email-címen felveheti velünk a kapcsolatot hogy visszajelzést küldjön, vagy a termékinformációkkal, fizetési módokkal, termesztéssel stb. kapcsolatban érdeklődjön. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak Önnek vagy azonnal segítenek a chaten keresztül.

mc visa dpd